Vrijdagmiddag

21 juni 2019 - Henley-on-Thames, Verenigd Koninkrijk

Beentjes gingen vanmiddag omhoog en toen kregen we het geweldige bericht dar Emily (onze buurvrouw en roeister bij Leander) ons een rondleiding bij Leander Boat Club zou geven. Snel de flaneerkleren weer aan en nog even snel een winkel in om onze bananen voorraad weer aan te vullen. Voor Leander Club stonden we vol spanning te wachten toen ze aan kwam lopen. Over Leander zelf wauw we zijn onder de indruk wat een historie en cultuur! Noem maar op wat je verwacht van een sportclub en zij hebben het. Bedden, geïsoleerde ruimtes, eigen keuken waar gratis eten voor de roeiers is noem maar op!

Hierna lekker met Emily naar huis gelopen en haar roei en paard rij verhalen aangehoord om vervolgens weer onze maagjes te vullen met grote hoeveelheden broccoli. Onze coaches kwamen ons ook nog opzoeken om de afgelopen dag te bespreken en plannen te maken voor morgen!

Race morgen is om 15:16 Nederlandse tijd! Afval race waar als we doorgaan in de avond om 19:20 Nederlandse tijd we een volgende race zouden hebben!

Het is weer te volgen op dezelfde live stream!